Zdrowe lody z mango i banana. Na patyku.


Pogoda piekna, slonce swieci, cale dnie spedzam w ogrodku na sadzeniu badz pieleniu roslin. W takie dni potrzeba duzo ochlody, najlepszy jest dla mnie arbuz ale nie pogardze tez innymi smakolykami :) Co powiecie na lody? Pyszne i zdrowe lody na patyku, tylko z czterech skladnikow: mango, banana, mleka kokosowego i odrobiny miodu. Weganskie, bez mleka zwierzecego, bez jajek. I w dodatku przygotowuje sie je blyskawicznie (nie liczac czasu zamrazania oczywiscie:) Goraco polecam.



Zdrowe lody z mango i banana na patyku
*inspiracja: Ella Mills "Deliciously Ella mit Freunden" (ang. klik)

Skladniki na 6-8 lodow: *
1 dojrzaly banan (ok. 200 g - waga przed obraniem)
1 dojrzale mango (ok. 320 g - waga przed obraniem)
200 ml mleka kokosowego
1 lyzka miodu

Banana obrac, mango obrac, usunac pestke, pokroic na kawalki.

Wrzucic owoce do blendera, wlac mleko kokosowe. Dodac 1 lyzke miodu i miksowac wszystko przez 1 min.

Przelac mase do foremek na lody, wlozyc patyczki i wstawic do zamrazarki na co najmniej 5 godz.

* wg przepisu z podanej ilosci skladnikow mialo wyjsc 6 lodow: ja zrobilam 6 lodow w foremkach z Ikei i niestety zostalo mi jeszcze troche masy, ktora zjedlismy tak po prostu, jak mus owocowy:)






Komentarze

Kamila pisze…
Wspaniałości!
margot pisze…
Piękne zdjęcia przepysznych(skład to gwarantuje) lodów
Unknown pisze…
Wyglądają wspaniale :D
Sorbet jabłkowy pisze…
Kocham mango, a smak mango sticky rice, które jadłam w Tajlandii do dziś siedzi w mojej głowie. Koniecznie muszę zrobić te lody. Dzięki za wpis! Pozdrawiam!